
Vi älskar Inbound
Vi mappar upp hela inboundprocessen och hjälper er att välja, implementera och optimera rätt inboundverktyg. Vi har mest erfarenhet av Hubspot och Mailchimp, men har även stöttat kunder med Lime och Apsis One.
01.
Kundresan
Vi hjälper er att definiera alla stegen i den kundresan - samt se hur de interna processerna kan kopplas til respektive steg.
02.
Val av verktyg
Beroende på hur komplex er verksamhet är samt budget väljer vi ett verktyg för inbound som är anpassat för just er
03.
Implementation
Vi stöttar er i Implementationen av valt verktyg och säkerställer att alla flöden fungerar.
04.
Optimering över tid
Vi finns med er öve tid för att löpande optimera hur ni arbetar med inbound.
Varför BOOSTY?
Köp digitala tjänster av någon som själv köpt digitala tjänster
Jag som grundat Boosty är Christian Muda. Civilekonom med en lång erfarenhet som projektledare och marknadschef på bolag som Microsoft, Scandic och Resurs bank, där jag köpte in mycket byråtjänster.
Senast innan Boosty var jag försäljningschef, kundansvarig och digital strateg på en större Digitalbyrå. Där såg jag luckan för en mer proaktiv, snabbfotad byrå, med tightare team som kan stötta marknadschefer och synka arbetet med alla deras byråer. – samt stötta bolag i upphandling och val av webbyrå.
För är det något jag lärt mig under att jobba med att köpa och bygga digitala tjänster i över 20 år är det att alltid göra en förstudie innan man väljer webbyrå. Risken är annars stor att man får ett CMS eller byrå som inte är anpassat efter ens behov. Och – om något skaver i samarbetet – ta upp det och försök hitta en lösning innan ni bestämmer er för att byta byrå!

Digital strategi och KPI:er
Innan ni gör något annat - se till att ni har en tydlig strategi och mätbara KPI.er för er verksamhet.

Löpande optimering
Istället för att i ett stort projekt göra om allt - starta där ni är idag och starta med att förbättra de stegen i köpresan där de största problemen finns.
