
Vi älskar att öka konverteringen
01.
Innehållsplan
Vi tar fram en innehållsplan för era digitala kampanjer, baserat i övergripande budskap och KPI;er
02.
Produktion av innehåll
Vi kan producera allt innehåll ni behöver, från text och bild till video.
03.
Adwords & SoMe
Vi sätter upp och optimerar alla era kamanjer löpande från Google och Bing Ads till köpta kampanjer på Facebook, Instagram och Linkedin.
04.
LP-optimering
Att optimera kampanjerna räcker inte - lika viktigt är det att landningssidorna de styr mot är optimerade och generar de köp eller leads som är hela syftet. Även detta gör vi - oftast i form av kravspecar till befintlig webbyrå.
Varför BOOSTY?
Köp digitala tjänster av någon som själv köpt digitala tjänster
Jag som grundat Boosty är Christian Muda. Civilekonom med en lång erfarenhet som projektledare och marknadschef på bolag som Microsoft, Scandic och Resurs bank, där jag köpte in mycket byråtjänster.
Senast innan Boosty var jag försäljningschef, kundansvarig och digital strateg på en större Digitalbyrå. Där såg jag luckan för en mer proaktiv, snabbfotad byrå, med tightare team som kan stötta marknadschefer och synka arbetet med alla deras byråer. – samt stötta bolag i upphandling och val av webbyrå.
För är det något jag lärt mig under att jobba med att köpa och bygga digitala tjänster i över 20 år är det att alltid göra en förstudie innan man väljer webbyrå. Risken är annars stor att man får ett CMS eller byrå som inte är anpassat efter ens behov. Och – om något skaver i samarbetet – ta upp det och försök hitta en lösning innan ni bestämmer er för att byta byrå!

Digital strategi och KPI:er
Innan ni gör något annat - se till att ni har en tydlig strategi och mätbara KPI.er för er verksamhet.

Löpande optimering
Istället för att i ett stort projekt göra om allt - starta där ni är idag och starta med att förbättra de stegen i köpresan där de största problemen finns.
